Libero paket!

Hej alla mina trogna läsare!!
Det är helt galet att ni fortfarande är inne på min blogg varje dag och håller utkick efter ett nytt inlägg!
Det var ett jäkla bra tag sen jag skrev senast. Jag tänkte börja lite igen fast det kommer inte bli flera inlägg varje dag, ibland blir det säkert flera men inte varje dag. Amelia har blivit 5 månader och kan rulla runt från mage till rygg och tvärtom, hon har utvecklats jätte mycket! Om jag inte redan har sagt det så har hon börjat med nappen, det bara kom sådär helt plötsligt.. vi var på väg till min bror som bor i dals-Ed och hon grät i bilen då stoppande jag in nappen i hennes mun och hon snutta och somna.. jag ba what? innan så har hon sugit 2-3 gånger sen spottat ut den, heela tiden. Hon har inte haft napp på 3 månader innan.
Jag är medlem på libero och samlar poäng för alla libero varor jag köper i affären för poängen kan jag sedan beställa hem saker som finns att köpa i poängshoppen, är du inte medlem? bli det! klicka HÄR. för ett tag sen fick jag ett paket från libero med lite tester i, ett utav dom var ett litet paket byxblöjor. Jag tycker att byxblöjor är mycket bättre än vanliga blöjor man spänner. Så idag har jag varit och köpt byxblöjor, och ska nog fortsätta med dom!
Vilken ålder tycker du man borde börja med byxblöjor?




Källa : Google
Puss och Godnatt / Maria ♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0