God morgon!

Vilken vacker morgon det verkar vara! Väldigt kallt bara, 4+ står det på termometern. Jag har inte varit ute inte äns på balkongen för att känna hur kallt o rått det är. Usch.. jag stannar inne.
Jag måste snart göra mig iordning, min kusin Melinda ska till sjukhuset och hon ville att jag skulle följa med.
Idag vaknade Amelia halv 6, hon åt inte så mycket välling igår innan hon somnade så det var väl därför hon vakna så tidigt. Nej nu måste jag hoppa in i duschen, det tar ett tag att duscha för mig.. Jag tappar såå mycket hår så jag vägrar att duscha kroppen och håret samtidigt.. lär väl bada i hår om jag gör det.. uuuuusch. Så jag tvättar håret efteråt och sen ska jag lägga hår inpackning och smörja mig och jaaa det tar ett bra tag innan jag är klar. Hoppas ni får en toppen dag! :) Hörs senare. ♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0