Födelsedaaag.

Nää-ä jävla skit också! Jag glömmer bort bloggen jämt nu för tiden... :( jag ska försöka bli bättre!

Igår fyllde jag äntligen 18 år! Så himla skönt. Fast det känns ingen skillnad. Det brukar det inte göra.. iaf inte för mig.
Jag fick:
Klackskor (as snygga!)
♥ Klocka.
♥ 2 halsband.
♥ Linne.
♥ En sten med text på.
♥ 500 kr.
♥ Mascara.

Jag blev super nöjd, nu är det bara 1 år kvar tills nästa födelsedag. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Hah.. väntar aldrig för länge, jag tycker att man väntar och väntar hur länge som helst på något 'gott' ....
På fredag ska jag ha party och ut på krogen! Jag är pirrig.. krogen... sheet... :( läskigt, ställe man aldrig varit på
och vet hur det är haha.
Men det blir nog bra, jag har vi mina älskade vänner vid min sida. :)
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att ta hand om min fina lilla älskling! Vid 6 tiden så åkte jag till Jenny och var barnvakt åt Cailey, vi åt ute lekte lite och spelade Wii. Ganska skönt endå.
Nu är jag trööött. Jag ska snart hoppa i säng, hoppa? nej inte hoppa, jag ska gå och lägga mig. :) Så är det.
God natt världen! ♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0