Avtryck

Idag hade vi tid på bvc, men älskling skulle till Sthlm så vi fick boka om tiden tills imorgon kl 11.30.
När han var i sthlm så köpte han en as snygg baseboll jacka till mig, marinblå med vita skinn ärmar. Hur snygg som helst!! Tack världens bästa pojkvän. ♥
Idag så försökte jag göra hand- och fotavtryck, hur tror ni dey fick ? Fottestet på pappret vart helt okej, men när jag skulle göra i hennes "mina första år" bok så vart det mindre bra, och "hand" avtrycket liknar allt förutom en hand. Trodde det skulle vara lätt men det var riktigt svårt. Amelia knöt ihop sin hand hela tiden. Liten busunge. Jag glömde ta kort på det så jag gör det imorgon. :)
Imorgon så ska jag först till bvc sen ner till banken och sätta in pengar på kortet och fixa ett studentplakat till Musse. Efter det ska vi nog till rusta med mamma och sedan BabyLand för att köpa en badcape.
Nu ska jag sätta mig och kolla på tv. God natt.


Om ändå avtrycken kunde bli så här bra!

kommentera
Postat av: Moa

Fick Musse nytt jobb? han hade pengar att köpa dig jacka? kul. Jag vill ha också få presenter

2011-05-26 @ 23:29:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0