Veckans blogg avslutat!

Nu har jag dragit vinnaren till veckans blogg och det blev Kristin. Grattis grattis! Klicka på hennes namn för att komma till bloggen.
Amelia somnade vid 20.00. Efter hon ätit fått ny blöja och på sig pyjamas satt vi på Toy Story 3, den var jätte bra! anyway.. så ville hon inte alls kolla, jag fick stå upp med henne och för att inte bara stå så började jag vagga henne fram och tillbaka, hon låg inte så som ni tror hon gillar inte att ligga ner i famnen som man har en nyfödd bebis nejnej absolut inte! Utan så här låg hon och somna så fint, hon brukar ofta somna om man håller henne så här tro det eller ej. Mitt lilla liv 
Nästa veckans blogg tävling lägger jag upp på måndag!
Det blev tyvärr inget badhus idag, det får bli runt den 25 istället!
Snart ska jag kolla på the killing, 22.30 börjar det. Brukar ni också kolla på det?
Godnatt mina fina läsare. 

kommentera
Postat av: Anonym

Oj! Vad glad jag blir, och vilken tur! :D Tack så mycket :)

2011-07-22 @ 09:57:13
URL: http://stylebythreeshots.blogg.se/
Postat av: felicia - 19 år och mamma

lite drygt 2 månader yngre än maja då =)

2011-07-22 @ 10:55:31
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Näe, för mig ser det inte konstigt ut här :)

Gud så söt hon är när hon ligger och sover lilltjejen!

2011-07-22 @ 15:03:43
URL: http://malinsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0