0-2½ mån

Jag får ta mig i kragen och skriva blogg ivarjefall. Ni vill ju läsa, eftersom ni kollar min blogg varje dag. :)
den 6 blir Amelia 3 månader, det har gått sjukt snabbt. Jag ska skriva en 3månaders lista här på alla hennes framsteg och så, listan kommer bli lång. Jag läste en sådan lista på en annan blogg och jag tyckte att det var roligt attt läsa så ni skulle nog också tycka det!
Just nu sover lilla skruttan, så himla skönt att hon sover. Hon sover jätte dåligt på dagarna. Hon brukar sova 10min sen vaknar hon. Hoppas hon sover i några timmar nu. Håller tummarna. Hon blir så himla grining på kvällarna för att hon är trött :( Inte roligt alls. Pappa Musse jobbar, mamma är hos läkaren min pappa jobbar och min bror är hos sin tjej (Fanny) Alltså är jag och Amelia ensamma hemma, men det går jätte bra iallafall. :)
Jag ska lägga upp 2 bilder på Amelia, första när hon var precis nyfödd och andra för någon dag sen.
NYFÖDD - 0MÅN♥                                               2½MÅN♥

Hon växer för fort..
Nu ska jag kolla på tv eller något, börjar få ont i huvudet. Tjingeling!♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0