Stan

Nu har vi precis kommit hem, tatueraren på downtown har semester till den 9 augusti men vi var på house of pain och frågade hur mycket det skullr kosta med en stjärna och dom sa runt 700-800 kr. Men dom tatuerar inte folk som är under 18, lite surt men Musse känner någon som tatuerar så ska fråga honom. Jag orkar inte vänta ända tills 10 oktober då jag fyller 18 haha. På house of pain tog jag min piercing i tungan. Det fåt nog bli hål i naveln istället när jag fått mina pengar.
Nu ska jag hoppa in i myskläder och gosa med Amelia, när mamma och min bror kommer hem från affären ska jag och fanny raka benen. Ikväll ska vi kolla på Toy story 3! Är den bra? Har hört från många att den är dålig, upp till bevis nudå. Hörs senare, puss&kram ♥
Ute på äventyr. ♥

kommentera
Postat av: Elin thejas mamma

Hej så fin bild på lilltjejen..

har faktiskt hört att den är rätt ok men men man vet juh aldrig Jag har ej sett den.. Kram

2011-07-19 @ 22:15:13
URL: http://thejasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0