Party like a rockstar!

Usch vilken hemsk morgon det har varit idag! Igår kväll så kunde jag inte somna, jag somnade väl runt 2 någon gång. Amelia vaknade 4, jag tänkte 'äh det gör inget hon kommer somna i sin babysitter som dom senaste dagarna' men icke. Hon var vaken och höll låda ett bra tag!
Medans tiden gick så startade jag en tvättmaskin med hennes kläder, hängde upp det när maskinen var klar, åt, lekte med Amelia och kolla på tv. Till slut somnade hon.. klockan 10! 6 timmar.. jag var heeelt slut. Då sov hon till 12. Mamma tog henne någon timme så jag kunde sova. Det är så himla jobbigt att man inte kan somna på nätterna, just när man verligen måste och behöver det!
Jag beställde en tavla för ungefär en vecka sedan, jag tycker den blev jätte bra! Kolla här ;)


Vad tycker ni? Den ska snart upp på väggen, måste bara köpa betongspik!
Imorgon så ska min bästa vän FREJA ha fest för att hon fyller år! Det kommer bli grymt.
Hörs imorgon, godnatt! 



kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0