Powernap.

För mig laggar designen ganska mycket, men det är bara att upptatera sidan några gånger så ska det nog funka!
För att fördriva tiden lite tog jag ett varmt bad, men efter det så vart jag helt slut i kroppen så jag la mig i sängen.. och somnade! Ååh gud vad det va skönt det behövdes, nu har jag laddat upp med nya krafter!
Vad händer då? nej inte alls mycket faktist, kollar runt lite på Facebook och tänkte playa musiken. Oh det är så jobbigt jag har typ tröttnat på min spotify lista! Vad ska jag göra haha?!
Nu ska jag ladda ner något roligt spel, ett spel jag tycker är grymt kul är Dinner dash fast det kostar dock! Men man kan ladda ner en demo, testa den!


Så ser det ut ungefär! Man ska servera gäster ;) mycket roligt tidsfördriv. Kram på er♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0