Fake it 'til you make it!

Har varit hemma idag för jag mådde verkligen inge bra alls i morse, de är så jävla jobbigt..går typ till skolan varannan dag känns de som!
Vaknade runt 12, låg kvar i sängen ett bra tag innan jag orkade kliva upp haha. Käkade en skål med köttfärssås, för de finns bara fullkorns spaghetti så de hoppa jag :O Nu sitter jag bara här i soffan o glor in i dataskärmen och har allmänt tråkigt! :)
Som ni ser så har inte designen blivit fixad än, men den är på gång!
Malin håller på med den (hoppas jag) så hon inte har slutat haha :), Tror inte hon har suttit så mycket vid datan dom senaste typ 2 dagarna så då tar de ju lite tid!
Men jag hoppas hon snart är klar, är jätte nyfiken på resultatet !!

Kanske ska iväg med MariaEriksson och äta Sushi sen, om hon mår bättre och hon får av sin mamma. Har inte ätit det på kanske 6 månader eller mer, Skandal!! Har varit grymt sugen på det as länge nuu så hoppas de blir av.Alltså de är inte såna där "rullar" me typ svart papper på utan ris me räka på :D!
Hörs senare, Love
Här får ni en bild på mig och Oden, Den är typ min brors flickväns morbrors son tror jag :O
grymt sööt! Kärlek till Lillen♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0