Tråkig dag

Om 6 dagar är det julafton, längtar jätte mycket :) Fast det tråkiga är att min bebis åker upp till sin mamma den 23dje och jag ska dit den 25de, får va utan honom 2 dagar.. inte kul inte kuuul! :(
Ja va händer idag då ? ingen aning .. Får se om melinda hör av sig efter hon vart hos sin bror :)
Just nu sitter jag bara och lyssnar på jul musik.. kul? nää.. :/ Kan inte göra så mycket eftersom min bror lånade mitt busskort för att åka till stan och köpa julklappar. :)
Kanske inte så roligt inlägg men tråkig dag-tråkigt inlägg ;)
Hoppas nästa blir lite roligare!
Bjuder på en bild iallafall :)


För kanske 2 år sen? kräftskiva hemma hos Zabinas moster. Det var mysigt!
Ta hand om er ♥
Jag älskar dig bästa pojkvän!♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0