Tisdag 14 dec

Igår skulle jag varit med Elin, men så skriver min bror till mig att han hans typ tjej och hennes son ska komma. Så fick säga till Elin att vi kunde träffas senare.. men såklart så kommer dom inte och elin skulle träffa sin kille så tiden sprang iväg, hade fixat mig och allt till ingen nytta jätte skoj! menmen :)
Idag hoppas jag att de blir av att träffa elin iaf en stund, lite senare orkar inte riktigt just nu. När jag fått mina låtar som en kompis skickar så ska jag nörda sims! ;)
Nu får ni börja kommentera lite meraa hörrni! kommentera vad som helst, frågor, om ni undrar ngt va, eller om jag ska skriva om ngt speciellt vad som! :)

Jag tipsade om Carolines blogg, har ni kollat in den än? om inte, GÖR DET riktigt bra! :D
Nu tills låtarna är klara så ska jag läsa igenom några bloggar! ha det bra alla people ;)♥

kommentera
Postat av: joSS!

BILDER PÅ MAGEN! BILDER PÅ BEBIS-MAGEN! GAAH VILL OCKSÅ HA EN BEBIS! SNÄLLA SÖTA MARIA LÄGG UPP BILD! <3

2010-12-14 @ 23:41:25
Postat av: johanna

förlåt att vi inte kom.. men Alex var hopplös...

2010-12-16 @ 19:43:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0