Skönhets sömn på hög nivå

Fick hem min nya säng igår, den är grymt skön att sova i alltså. Men fick sova ensam i den inatt tråkigt dock. Jaa.. va händer idag da, ska vänta tills min älskling kommer hem sen ska jag vara med han ett tag & efter det ska jag vara med Elin! Har inte träffat den skruttungen på jätte länge. Sen får vi väl se :)
Jag vill dela med mig utav detta, JAG HAR NOG SVERIGES SÄMSTA DATA! Blir så irriterad. :)

Vaknade runt 11, sen dess har lilla pluttan sparkat och härjat runt ordentligt! Nu ligger hon nog och vilar o sover så fint hihi. :D
För er som missat det så är det ju jul snart! Vad önskar ni er ? här är lite saker jag önskar mig. :)

  • Digital kamera
  • Pengar så jag kan göra 2 nya tattoos
  • Parfym, Dolce & Gabbana "The one"
  • Kläder
  • Saker/kläder till Amelia
  • Spegel, Tavlor
  • TungPiercingar (stavar, kulor)
  • Spel till Playstation3
  • Filmer
Det är några grejer jag önskar mig! :)
Ciao♥

kommentera
Postat av: Anna

Lägg upp bild på magen! Är såå nyfiken på hur stor den blivit ^^

2010-12-13 @ 22:33:33
Postat av: Anonym

Meeh, hur gullit ut som helst! dela med dig av bebisen! ;) vill se vill se vill se!

2010-12-14 @ 10:48:39
Postat av: nathalie

men du får nog vänta med tatueringarna tills efter förlossningen ;) kram!

2010-12-16 @ 13:19:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0