Nordpoolen

Det är fan så jävla kallt ute! Klär man på sig så fryser man ju inte men va fan jag orkar inte ta på mig 5 par tights. Inte ens 2 par räcker lixom.. -10 grader, stannar nog inne idag!
Alltså tänk va skönt att åka iväg till något varmt land steka på stranden och bada i havet, UNDERBART. Hatar denna kyla.
Cailey som jag brukar vara barnvakt åt, hon hennes syster och deras mamma är i Mauritius nu, det är ett eget land men det ligger i Afrika, PARADISET, fyfan va skönt dom ska vara där i 3 månader. Dom kommer väl hem i slutet av januari eller något. Caileys syster Caroline skriver varje dag om dagarna på Mauritius, jätte intresant tycker jag. ni kan också kolla in den bloggen, klicka här!
Hörs ♥

kommentera
Postat av: Mattiz <3

Kolla in bloggen, jag gör gratis designer :D



Så kolla in !

2010-12-10 @ 21:55:52
URL: http://mathildasheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0