internet hit o interner dit

Internet kommer tillbaka vilken dag som helst så  då slipper jag låna Elins data hela tiden! Det finns verkligen ingenting att göra hemma när inte internet funkar, när det funkar då tänkter man inte på det något mer då kan man åka hem utan problem. Men när det inte funkar så vill man inte ens hem de finns inget att göra haha! knasigt..
Ska väl börja promenera hemåt om ett tag, är jätte trött. Juste mina naglar dom vart bra, de tog 3 timmar men hon som gjorde det på mig går i kursen nu så hon är ju nybörjare än så det tar lite längre tid. En nagel vart lite för tunn så den kunde man böja och de tålde inte jag så jag bröt av den, men dom blev jätte bra annars! :)

Vi hörs imorgon om jag har tillgång till data! God natt ♥

kommentera
Postat av: sofie widing

Hejsan! nu har jag en tävling på gång här på min blogg :D

men du får gärna ta o kika in o va gärna med! :D de kan vara DU som vinner den o den som vinner blir länkad på min blogg, sen ska ja skriva om vinnarens blogg :D

Ja tkr de ska bli kulkul :) säg till dina kompisar o bloggare, för de ända man behöber är en blogg, de är de viktigaste! men kom med i tävlingen, så önskar ja dej LYCKA TILL! :D<3

2011-01-03 @ 23:12:19
URL: http://sofiewiiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0