Bytt tillbaka blogg

..För tycker ändå att den här är bättre. (men det är den ju inte!)
Har precis kommit ur duschen nu ska jag bara ta det lugnt om inget annat händer. :)
Man har ju börjat bli en riktigt tjockis alltså! Älsklingen klagar på att jag väger massa gemfört med innan, och pappa säger att jag blivit rundare om ansiktet. Det är nog ett bra tecken eftersom förut var jag ju väldigt smal, är jag kanske nu med men väger faktist 51 NU!
Och vill ni veta en sak? Idag har jag varit och tagit vaccin emot årets influensa, (Har JÄTTE ont i armen) Min barnmorska sa att det va bra om jag tog den sprutan eftersom jag tillhör "riskgruppen" nu när jag är gravid. Så.. sagt och gjort!

Jag fick för mig nu att jag ska springa iväg och ta kort på Amelias kläder som ett par har jag köpt och så fick vi en byxa och tröja med Tiger ifrån nalle puh av Melinda med familj! gryymt söta. Så nu ska jag göra det så lägger jag in bilder på det om ett tag. Ciao ♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0