Uppe före tuppen!

God morgon kära läsare, vissa av er är på väg till skolan andra till jobbet, eller så har ni redan börjat. Hoppas ni får en bra dag!
Amelia vaknade halv 7 idag så jag var vaken före tuppen till och med. Vi har ätit frukost, kollat lite på Vakna med The Voise och så har vi också kollat på något som Amelia vill se Bolibompa. Det är en fin morgon tycker jag, jag vet inte om det är kallt eller inte och jag tänkte inte gå ut och känna efter.
Jag höll på att sluta röka, tisdag torsdag gick bra, det blev 2 cigg per dag eller något men på fredagen börja det gå åt tusan så nu är det måndag och nu ska jag inte röka! Íallafall inte fler än 2. Pungt. I'll make it!


Bild tagen med en HTC Wildfire S

Bild på mig och mitt fina barn, dock ser jag ju mindre bra ut.. Sitter ett litet fint munsår där på läppen.. usch jag fick det igår morse.. av vad, från vem?!?! lixom. Har inte haft det på över 6 mån......!

Åh vad jag vill ha tillbaka min mobil! Den är ju på lagning, den höll på att stänga av sig själv ALL THE TIME! Jag höll på att flippa eller jag gjorde det några gånger. Irriterade att saker inte funkar som dom ska!!
Just i detta nu så sitter Amelia och drar ut armen ur ärmen på pyjamasen.. super söt! Hon sitter också o gnäller lite, pratar och skriker. Tror inte hon kan bestämma sig för vilket humör hon ska vara på. Hon kanske har humörsvängningar haha! :) Jo det tror jag, ena sekunden ler hon som tusan och direkt efter kommer ledsna läppen fram!
Hon har ochså börjat att blåsa iväg nappen, ibland skickar hon iväg den långt verkligen. Hon pruttar med munnen och blåser. Helt underbart söt.
Nu ska jag pussa på min prinsessa. Ciao ♥


kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0