Tävling

Tycker inte ni att personer som tror sig lixom att dom är bäst vackrast osv är så jävla irriterande? Jag HATAR sånna människor, fuck vad lack jag blir!! ÅH herregud.
Nu har Amelia ätit, hon fick potatis med rödspetta och så fick hon dricka vatten. Maten är en av hennes favoriter. Nu sover hon äntligen, hon var väldigt trött.
När pappa kommer hem från jobbet tänkte jag fråga honom om vi kan åka och handla, då kan jag samtidigt hämta Amelias KappAhl paket på posten, fast smset om paket numret har jag på min mobil jag hade medans min riktiga var på lagning så måste hålla på o krångla. H&M paketet har inte kommit ännu.. why not? Jag beställde från båda samtidigt. Den kanske kommer imorgon då.




Tänkte starta en tävlig, jag lägger upp en suddig bild på en kändis och så ska ni säga vem det är. All right. Jag lägger upp bild i inlägget efter detta. ♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0