Måndag 17 oktober.

Åhh vad jag är irriterad just nu! Jag försöker fixa en header till Fannys blogg men det är ju cp svårt, varför har dom gjort allt så jäkla komplicerat ÅÅÅÅH! Äh det får se ut som det gör, det var första gången jag gjorde det på myshowroom. Det duger iallafall för tillfället.

Måste bara berätta, jag har fått tillbaka min mobil nu! Och KappAhl paketet jag beställde har kommit så det ska jag hämta imorgon, hoppas H&M paketet kommer imorgon.

Idag var jag och Amelia nere på stan, jag köpte Brun eye liner och en concealer. Jag köpte också en body och två par strumpor till Amelia på Polarn o Pyret, jätte söta! Vi var med Sara och Vera. Jag köpte också Tipp-ex, jag har skrivit så mycket fel och det ser så himla fult ut i Amelias bok "Första boken om mig". Undra om jag någon gång hört talas om blyertspenna någon gång.. man undrar ju. Nu ser det lite snyggare ut iallafall bortsett från min handstil.
Jag ocg Fanny hade dans träning idag också, grymt härligt! Tränings passet var helt toppen, uppvärmning styrketräning och sen dans dans dans. Varje träning så kör vi en utmaning. Idag hade vi två, sitta i 90 grader mot väggen i 4 min och en annan sak som är jätte svårt att förklara men den var jobbig den också.
Jag längtar tills nästa måndag!
Den 5 november har min kusin avskeds fest eller vad kallar man det haha? han ska åka till New York och börja på en dans skola, han kommer tillbaka om 1 år. Ni kanske sätt honom i LT ?
Nu ska jag logga ut här ifrån, snart dags att sova.. har varit uppe sen halv 7. Imorgon är det min dag med min prinsessa. God natt världen♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0