Kläder - Viasat

Hellu alla. Förut så kom Amelias H&M paket och plinga på dörren, så det fick vi hem med posten. I det var det en jacka mössa och ett par uggs för er som inte vet det. Hon blev hur söt som helst i dom sakerna! Kläderna från KappAhl har jag inte testat ännu, dom har jag precis tvättat elelr rättare sagt så har dom precis torkat. Gubben som satt upp parabolen var här imorse så nu är allt fixat, vilken bra bild vi har nu på television! haha.
Jag skrev att jag skulle åka till stan idag osv, jag trodde det var den 20de idag.. jag var riktigt säker på att det var det också. Jag trodde Almernackan ljög eller något haha. Så vi åker till stan imorgon istället. Hoppas mamma är ledig annars får jag åka med someone else.  Vi ska iallafall ta en promenad till Weda - Willy´s. Vi ska handla maat. Undra vad det blir till middag idag.
 Här är lite bilder.






Jag är super nöjd med allt ihop.!



kommentera
Postat av: Jessica ♥ Mamma till Alicia ♥

Så fina saker du köpt! Älskar jackan :)



SV: Tack så mycket :) Jo jag gjorde ju det, hehe men den var en väldigt enkel en :P Det är en hel del som frågar om jag kan göra designs etc till dom och för att vara rättvis, eftersom jag itne har tid att göra till alla, så gör jag förtillfället inte till någon alls. Kanske nån annan gång framöver, men just nu finns inte tiden! Hoppas du förstår. Kram!

2011-10-20 @ 00:14:35
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0