God morgon fredag!!

Nu är fredagen här igen, så skönt. Amelia sitter här och leker lite, jag börjar bli trött! Igår gick jag och la mig halv 11. Då vaknade Amelia så jag la henne i min säng och försökte få henne att somna men hon låg och gunga med armen så hon fick välling och sen sov hon ända till halv 8. Annars brukar hon vakna 6 halv 7.
Om ett tag ska jag väcka Musse så får jag sova en stund, annars orkar jag inte med dagen. Idag ska vi till Sara och Vera, inte till Johanna. Hon skulle göra annat, men det gör absolut ingenting när vi kan åka till Sara istället!
Nu ska jag äta frukost, lite senare ska Amelia få yoghurt.
Vi hörs senare, ha en bra dag alla! ♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0