Allt mellan himmel och jord.

Nu har klockan blivit halv 11, jag och Fanny sitter i köket och håller på med våra bloggar. Lite knepigt, hon har ju myshowroom och det kan jag ingenting om så ja. Är det någon där ute som skulle kunna hjälpa till med hennes blogg?? Skulle uppskattas!
Amelia har sover för natten och imorgon är det min tur att gå upp med henne så jag ska lägga mig runt 12. Idag var Farmor, Daniel och Zabina här. Daniel är Musses bror. Av farmor fick jag 1000 kr och av Zabinas och hennes familj fick jag 500. Av min farbror med familj fick jag 500 och så min mormor 500.
På tisdag ska jag pierca naveln! Äntligen har jag chansen att göra det nu när jag har lite extra pengar.
Den 28 nov ska min mamma och Musse tatuera sig i Solna. Han bokade tiden innan jag fyllt 18 så jag hade ingen tanke alls på att jag redan är 18 den 28de alltså frågade jag inte om han kunde boka en tid till mig med, jag i ett nötskal!!!! Imorgon ska han iallafall ringa tillbaka dit och fråga om den finns en liten plats för mig med. HOPPAS DET! Det är en riktig studio men så jädrans billigt så det är nästan fullbokat! Det har ni väl redan märkt.. vi beställde tid 2 veckor innan jag fyllt år och fick den i slutet på november.. förra gången när Musse skulle tatuera revbenet fick han en tid om 2 månader.
Nog pratat om det. Denna helg har varit mer än bra. :)
Bild tagen med en HTC Desire


God natt folket! ♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0