20:02

Hej där! Nu har vi alla fått mat i magen, och maten blev kyckling gryta! Suuuper gott var det. Amelia ska snart få välling och sen ska hon sova. När hon har somnat ska vi antagligen kolla på film, undra vad det blir för film.. Nu när vi har box och allt kan vi ladda ner filmer och serier. Good? good as heeell!
Imorgon ska vi iallafall till stan och fixa mitt konto. Vi ska också till Willy´s men det får vi se om vi tar direkt efter stan eller när pappa har kommit hem efter som han är den med körkort. Kan behövas en bil när man handlar flera blöjpaket, barnmat och annat som behövs. Allt får inte plats under vagnen osv. Just nu är det hockey på tv, min bror sitter bänkad där.. ssk - malmö.
Nu ska jag klippa Amelias lugg lite, de hänger ner i ögonen på henne. God natt mina vänner!♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0