Skratt

Idag så skrattade Amelia högt för första gången så jäkla söt alltså, jag vart jätte glad! Man märker verkligen hur hon växer och utvecklas. Lilla stumpelumpan♥ I augusti ska vi förhoppningsvis åka till Ungern, så härligt. Vi ska bila ner dit, det gör vi varje år fast dom senaste åren har jag flugit med mamma och så för det är så sjukt jobbigt att åka bil så långt! Förra året så åkte jag flygplan med mamma och musse, pappa andreas fanny patrik och mattias åkte bil, rekord tid 19 timmar!
Ska bli så grymt skönt att komma dit igen, världens bästa plats på hela jorden!
Idag har vi varit nere på stan för att fixa ett konto till mig, så nu är det fixat äntligen. Bara att vänta på kortet. Idag har jag även köpt 3 bodysar för 100kr, insektsnät och plast froté. Det köpte vi inne på BabyLand i weda. Där finns verkligen allt! Jag älskar att gå runt och kolla på sakerna där. Gå in på webben och kolla finns hur mycket som helst!

kommentera
Postat av: Jessica ♥ mamma till alicia ♥

visst är det så sjukt underbart när dom små skrattar? :D <3

2011-05-23 @ 23:41:04
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0