Hej!

Idag blir nog en lugn hemma dag eftersom det är lite tråkigt väder men det är så mysigt när det regnar. Tänkte iallafall städa eller fixa i rummet lite, tvätta lite kläder och ta en skön dusch eller ta mitt första bad efter förlossningen och dessutom med världens bästa dotter. Får se ifall jag badar annars så badar jag Amelia i sitt lilla badkar.
Igår kväll somnade Amelia ganska tidigt, kring 8. Så jag visste ju att hon skulle vakna ca 1 på natten. Jag väckte henne vid 12, gosade lite ammade henne sen fick hon lite ersättning sen blev det blöjbyte innan hon somnade och sov ända till kvart över 5!
Nu har jag lagt in alla 237 bilder från kamerat till datan. Så någon bild ska jag lägga upp åt er.
Har sjukt mycket saker jag måste göra och köpa när jag får mina pengar, men jag får helt enkelt prioritera det viktigaste!

Det viktigaste.
  • Blöjor, våtservetter och Baby semp.
  • Hårborse till Amelia (bomulls borste).
  • BH.
  • Fixa legitimation och bankomatkort.
  • En kofta till Amelia.
  • Studentpresent till min stora älskling.
  • Fotfärg.
  • Myggnät till vagnen.
  • Present till Andreas (bror).
  • Skötväska.
  • Alvedon och nässug.
  • Några snygga skor till klänningen.
  • Klippa mig.
Det andra.
  • En mobil till skötbordet och till spjälsängen.
  • Nya nappar.
  • Nya nappar till nappflaskan.
  • Mössa/solhatt

"Där är mamma!"


Det går inte att förklara hur mycket jag älskar dig mitt barn ♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0