Tisdag

Hellu sunshines! Haft en bra dag ? Idag har jag inte gjort ett dugg. Skulle ha åkt till stan men orkade inte det för att jag var så himla trött och hade ont i magen. Shit vilket fint väder det har varit idag! Så är lite besviken att jag inte mådde så bra för ville verkligen ut.
Har inte kunnat uppdatera bloggen på hela helgen eftersom den har cpat som f*n! Jag kunde inte skriva inlägg, inte ta bort något alls och till slut kunde jag inte logga in heller. Hur irriterande som helst, blogg.se är värdelöst!! Nog snackat om denna dåliga sida.
Imorgon hoppas jag att jag mår bättre så jag kan gå ut med min lilla skatt, vi ska även kanske grilla imorgon om det blir fint väder, så det blir perfa!
På torsdag ska vi iväg till BVC igen, det är så spännande och intresant att få veta hur Amelia växer. Ja, hon har växt mycket, när jag kollar på bilderna från när hon precis var född så tycker jag hon var såå liten!

Har varit in på POLARN O. PYRET på stan och kollat kläder till Amelia, jag gillar den stilen på dom kläderna. Mycket olika starka färger samt mönster och så. Fast vissa kläder är ju fula. Jag har hittat en klänning, solhatt och en pyjamas som jag vill köpa till henne. Klänningen finns även i blå färg och den är super söt den också, den ville jag köpa till henne först men sen så fanns den här färgen på hemsidan.
295:-

245:-

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0