Svar på tal.

hej! jag har en fråga. jag och min pojkvän har precis blivit tsm och jag är så förälskad.
och undrar hur du om marcelo håller er tillsammans så bra. och ni är ändå bara 18 och 20 år.
bråkar ni ofta och har du eller marcelo någon gång tänkt på att lämna varan?
tacksam för svar!
Svar: Jag vet inte hur vi kan hålla oss tillsammans så bra men det känns som att vi lixom växt ihop som ett sår,
så vad som än kommer hända så är det ALLTID vi och kommer alltid vara. Bråkar och bråkar, vi brukar tjafsa minst varje dag om skit saker haha!
Jag har gjort slut med honom 2 gånger av ren idioti..
bråkar du och marcelo aldrig ?
har du och marcelo pratat om att gifta er?
hur är din och han relation nu och hur var den när du var gravid ?
Svar: Jo vi bråkar fast det är mest tjafs som jag svarade på i första frågan. Jo jag vill gifta mig med honom men inte än på ett tag,
vill inget hellre än att dela resten av mitt liv med honom. Men förlova oss det ska vi göra.
Vår relation till varandra.. hmm. Det var en svår fråga! När jag var gravid iallafall så hade jag världens humörsvängningar, då BRÅKADE vi jämt inte roligt alls!
Det var också en av dom 2 gångerna jag gjorde slut med honom men efter 4 veckor stodde jag inte ut längre att vara utan min andra halva.
Nu är det stabil helt och hållet bra! Fantastiskt skulle jag snarare säga, min underbaraste pojkvän! <3
Hur länge planerar ni att bo hemma hos dina föräldrar?
Jag tycker att du verkar vara en jättebra mamma men hur får ni ekonomin att gå ihop?
Svar: Jag vet inte exakt hur länge men undefär ett år tills Musse fått ett riktigt jobb och rullande inkomst. Eftersom vi fortfarande bor hos mina föräldrar så är det inte så mycket som behövs betalas,
jag får ju min föräldrar penning och barnbidrag det räcker gott och väl tills musse börjar jobba efter studenten. Och så hjälper såklart mormor och morfar till ibland åt sitt älskade barnbarn!
vilka bloggar läser du ?
Svar: Jag läser 3 bloggar, http://lovelyeverafter.blogg.se/ http://madeleiene.blogg.se/ Och http://micah.myshowroom.se/ Såklart mamma bloggar hihi!
hej! jag har en fråga. jag och min pojkvän har precis blivit tsm och jag är så förälskad.
och undrar hur du om marcelo håller er tillsammans så bra. och ni är ändå bara 18 och 20 år.
bråkar ni ofta och har du eller marcelo någon gång tänkt på att lämna varan?
tacksam för svar!

Svar: Jag vet inte hur vi kan hålla oss tillsammans så bra men det känns som att vi lixom växt ihop som ett sår,
så vad som än kommer hända så är det ALLTID vi och kommer alltid vara. Bråkar och bråkar, vi brukar tjafsa minst varje dag om skit saker haha!
Jag har gjort slut med honom 2 gånger av ren idioti..

bråkar du och marcelo aldrig ?
har du och marcelo pratat om att gifta er?
hur är din och han relation nu och hur var den när du var gravid ?

Svar: Jo vi bråkar fast det är mest tjafs som jag svarade på i första frågan. Jo jag vill gifta mig med honom men inte än på ett tag,
vill inget hellre än att dela resten av mitt liv med honom. Men förlova oss det ska vi göra.
Vår relation till varandra.. hmm. Det var en svår fråga! När jag var gravid iallafall så hade jag världens humörsvängningar, då BRÅKADE vi jämt inte roligt alls!
Det var också en av dom 2 gångerna jag gjorde slut med honom men efter 4 veckor stodde jag inte ut längre att vara utan min andra halva.
Nu är det stabil helt och hållet bra! Fantastiskt skulle jag snarare säga, min underbaraste pojkvän! <3

Hur länge planerar ni att bo hemma hos dina föräldrar?
Jag tycker att du verkar vara en jättebra mamma men hur får ni ekonomin att gå ihop?

Svar: Jag vet inte exakt hur länge men undefär ett år tills Musse fått ett riktigt jobb och rullande inkomst. Eftersom vi fortfarande bor hos mina föräldrar så är det inte så mycket som behövs betalas,
jag får ju min föräldrar penning och barnbidrag det räcker gott och väl tills musse börjar jobba efter studenten. Och så hjälper såklart mormor och morfar till ibland åt sitt älskade barnbarn!

vilka bloggar läser du ?

Svar: Jag läser 3 bloggar, http://lovelyeverafter.blogg.se/ http://madeleiene.blogg.se/ Och http://micah.myshowroom.se/ Såklart mamma bloggar hihi!

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0