storstädning.

Idag har vi inte gjort så mycket, det har varit full rulle här med städning. Vi fick lite pengar utav min svärmor till Amelia. Så idag köpte jag blöjor SUPER söta med nalle puh, nu måste bara se dom! ska visa er imorgon. Så himla söta alltså.
Imorgon ska jag och mamma ner till banken och fixa ett konto + bankomat kort till mig så alla pengar kommer in på mitt konto ist för att jag får utbetalnings lappar. Imorgon får Amelia sitt barnbidrag så då blir det att bunkra upp med blöjor, våtservetter och allt som behövs. Även kanske något klädesplatt till lillstumpan. Nej nu är det nog dags att sova så man orkar upp i morgon bitti när Amelia vaknar och är hungrig. :) godnatt på er! ♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0