Rubriken saknas..

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? Jag är kär i kärlek.
När kramade du någon sist? För någon timme sen, (Amelia)
Saknar du någon speciell person? ja, Musse :(
Har du svårt för att bli kär? Ja
Är du singel? Nej
När fick du senast en komplimang? Igår :)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Nej
Hånglat med nån riktigt ful: Ja
Hånglat med fler än 50 pers: Nej xD
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Kommer inte ihåg.
Gjort något riktigt dumt? vem har inte?
Gjort något du verkligen ångrar? Ja, fyfan.
Åkt ambulans? Nej
Åkt polisbil? Bara civilbil
Gjort nåt olagligt? Absolut! haha
Fått din mamma att gråta? Aldrig.
Slagit ner någon? Nej
Skämts över dina föräldrar? Nej
Sagt jag älskar dig och menat det? Men SJÄLVKLART! :D
Tar du droger? Verkligen inte.
Dricker du? Förut gjorde jag men inte längre, smakade lite vin och cider i lördags
Vilka kläder sover du i? Någon stor t-shirt o troser
Vad hatar du verkligen? Mycket
Varit kär? Är fortfarande kär!
Är du ensam nu? Ja
Vill du gifta dig? Aa med fetaste bröllopen!
Vill du ha barn? Såklart

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Älskling och jag
Såg dig gråta? Musse
Fick dig att gråta? skit sak
Du delade en dricka med? Jag delar nte, jag tar en egen :D
Du gick på bio med? Kommer inte ihåg.
Skällde på dig? Ingen.
Sa någonting till dig och vad var det? Mamma, spelar du inte poker?

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej
Kramat någon? Jap
Pussat någon? MM :D
Köpt någonting? Baby semp till Amme. 
Sjungit? jag sjunger alltid!
Saknat någon? som fan!

JAG HAR:
Digitalkamera? ja
Systemkamera? nej men vill ha!!
Telefon på rummet? hemtelefon? nej old school
Egen dator? ja
Könssjukdom? 10 st! 
Bra kompisar? Ja :)


Har fått lite frågor iallafall som jag tänkte svara på nu, vissa kanske har missat det inlägget när jag skrev att jag skulle ha frågestund men det är bara att fråga på ändå!

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0