Ljuva Lördag.

Hej! Idag ska vi åka till farmor och farfar. Farfar fyller år så vi ska dit på kalas.
När jag fick min föräldrar penning så köpte jag två stora paket med blöjor, nässug, alvedon, Baby Semp (modersmjölks ersättning) Våtservetter, pappersservetter, sån där som man sätter på nappen och på tröjan så inte nappen kan kan ramla när hon spottar ut den, bepanthen salva för röd och irriterad baby hud och lite annat smått och gott. Nu finns det blöjor och våtservetter så det räcker!
Idag ska Amelia ha på sig en rosa omlott body som jag köpte till henne när hon fick sitt barnbidrag och hennes nya jeans + strumpor jag köpte igår. Jag ska ta kort på henne, hon kommer ju bli för söt!
Nu medans hon sover ska jag passa på att tvätta håret och så sen måste lillfisen fixas. Vi hörs ikväll! :)
Nyvaken liten tjej. ♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0