Fredagsmys

Go´kväll kära läsare. Hitils har vi spenderat kvällen framför tvn med Twilight, super bra film! Amelia somnade för ett tag sedan medans vi kollade på filmen sen bar jag in henne till sin säng så nu ligger hon äntligen och sover. Hon har varit jätte gnällig idag, nu på kvällen så har hon gråtit jätte mycket och jag blev också ledsen, faktiskt så höll jag på att börja gråta för att hon var ledsen. Det är så jobbigt att se henne ledsen och man vet ju inte hela tiden varför heller. Hon har ätit jätte mycket och spytt ovanligt mycket men ändå så är hon inte nöjd hon har heller inte sovit så mycket idag eftersom hon vaknar och spyr, stackars lilla gumman. Så hon grät nog i största del av att hon var utmattad. Innan hon somnade så fick hon kvälls mat utav morfar (hennes morfar alltså min pappa) sen vart hon lugn och låg i min famn och kollade runt innan hon sakta men säkert somnade. Åh jag saknar henne så mycket när hon sover, hon är så gosig och söt så man vill bara äta upp henne! ♥
Snart kommer min kära pojkvän hem så då ska jag mysa med honom, får passa på medans lillstumpan sover.
Nu ska jag fortsätta mitt fredagsmys här. 



Ha en fortsatt bra fredag!
Puss&Kram

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0