Frågor och svar.

För några dagar sedan så var jag inne på en blogg och hittade massa frågor om graviditeten samt förlossningen som jag kopierade och tänkte lägga upp här och svara på, men då låg ju blogg.se nere så kunde inte uppdatera eller något så jag vart irriterad. Nu hittar jag inte den bloggen igen men hoppas jag hittar det snart, det skulle nog vara ganska intresant skulle jag tro, eller har jag helt fel?
Vad tycker ni om klänningen och pyjamasen? Lite dyra kanske, men dom är så söta! Det var jäkla fränt med te kannor på klänningen tycker jag.

Jag har klagat ganska mycket angående min jobbiga data, men nu hörrni så har min pappa hjälpt mig att total återställa hela skiten som den var när vi köpte den. Så nu är den min vän igen, fast den har ju åkt på en och en annan smäll. Eftersom datan är fixad nu så har jag tyvärr inga bilder att bjuda på ikväll.

Amelia har sovit sen runt halv 8 så hon lär nog vakna snart och vilja ha ny blöja & mat, snaaart får jag sova!
Godnatt på er. ♥


kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0