Dop

Idag fick jag hem brev om dop från Östertälje församling. Kyrkan i östertälje där jag är döpt. Amelia ska döpas men jag vet inte exakt när, kanske om en månad eller något. Jag ser fram emot att döpa henne, det blir nog skoj!

Jag ska snart få en ny header, för jag är ju inte blivande mamma längre hihi! Det är helt underbart att vara mamma. ♥ Jag är riktigt nyfiken på hur den kommer se ut.
Det här vart ett kort inlägg och kanske inte så intresant men kände att jag behövde uppdatera er lite. :)
Har ni läst om min förlossning? Tyckte ni det var bra skrivet?


Ha en bra torsdag every one!


kommentera
Postat av: Bella

Inlägget om förlossningen var jätte bra skrivet :) Gillar verkligen din blogg!

2011-05-05 @ 16:47:20
URL: http://bellacardi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0