BVC

Idag har vi varit på BVC igen, nu väger Amelia 3650gram ! Hon växer mycket. Men vi mätte henne inte det ska vi göra på nästa besök. Efter det gick vi ner på stan för att fixa ett sparkonto till henne också men så smart som jag är så glömde jag mitt legg hemma och det är jag som är hennes målsman så dom behövde mitt legitimation. För kanske en vecka sen så var vi hos soc för att fixa Marcelos faderskap så han har inte blivit hennes pappa på deras papper ännu. Haha konstigt det lät. Just nu håller jag i en liten pipig Amelia så det går inte så fort att skriva med en hand. Men nu har hon somnat här. :) Lilla gummsan så söt!♥


Så himla fin!♥

kommentera
Postat av: lalfla

ojj vad fin hon är=)

hur många procent hjälper din familj dig med amelia som tex, bada, byta blöjor, passa barnet när du vill ha egen tid o så?

2011-05-03 @ 18:28:04
Postat av: Malin

ååh va söt! ;o

2011-05-03 @ 18:38:25
URL: http://mmalinanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0