Lite tid mycket att göra.

Tänkte ta och skriva ett inlägg. Idag har jag fått lite panik över att vara gravid, inte så speciellt kul väldigt jobbigt. Men nu är jag på bättre humör iaf så det är skönt!
Det är mycket som ska göras nu så ni förstår säkert att jag inte har så mycket tid åt att blogga just för tillfället. Imorgon är det torsdag och då ska jag och mamma städa städa städa. Har ju Baby Showern på lördag. På fredag måste vi åka och handla allt och jag måste göra klart desserten, det blir Pannacotta och den är helt klar efter den stått i kylen i ca 12 timmar. Har Precis ätit min middag, Big Mac! haha tjockiis. Usch jah. Nu ska jag sätta mig och kolla tv eller något. Hej på er! kram♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0