Rumfix !

Tjenixen folket!

Håller på att fixa mitt rum, har byggt ihop den nuvarande byrån som min bror ska ha sen när jag får min. :)
Förra månaden när jag slet som ett djur och storstädade hela vårt rum så var ju Musse ute med kompisar hela dagen så nu står jag och kollar på när han städar rummet haha! :D Nästan allt är klart vi ska bara bära in sängen igen och lite små plock. Men mitt rum är långt ifrån helt klart. Älskling pluggar till Golvläggare i skolan så han ska fixa nytt golv till mitt rum har vi kommit överräns om, eller vi ska lägga en heltäckningsmatta så det blir gosig och varmt att gå på. :) Vi har även valt gudföräldrarna till lilltjejen, Ni kommer få massor med bilder så fort jag får kameran utav Fanny! Nu ska vi fortsätta med rummet, kram på er!♥


Kuulig bild, hihih

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0