Ingen ork

Idag blev det inte mycket skriver inte.. tog ett tag innan jag klickade på "skapa" nu också. Haha
Vet inte vad jag ska skriva så det kommer antagligen bli ointressanta things, åt middag för inte så länge sen och samtidigt som vi lagade middagen så friterade jag bananer, dom vart as goda fast hade ingen vanlijglass hemma men det fick gå ändå. Ska köpa glass imorgon :) Nej jag orkar inte skriva blogg faktiskt har varit helt slut hela dagen idag vi hörs imorgon ! Ha en trevlig kväll mina vänner. :)kram♥




Mumsiga mumsbitar!

kommentera
Postat av: Anonym

Hej Maria!



Dina tårtor ser gudomliga ut! :D kan du inte lägga ut recepten i din blogg? :D



Pusskram!

2011-03-22 @ 18:58:58
Postat av: annelie

vilken duktig konditor du har haft ;)

2011-03-23 @ 17:14:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0