Hur sega är géleråttor egentligen?

Eftersom det blev en sån tidig morgon igår så tänkte jag sova lite längre idag. Vaknade några gånger på morgonen först runt 8 sen 10 sen 11 när Marcelos alarm gick igång. Han skulle till sin fader idag. När han åkt så tog jag nässpray och somnade om till kl 1 riktigt skönt! Men det kanske var lite dumt för nu är jag segare än en géleråtta. Fast det ska inte hindra mig från att stanna inne idag, så ska vänta tills Freja jobbat klart och kolla vad hon ska göra och så skulle min kusin höra av sig! Så vi får se vad som händer och fötter.  Nä nu ska jag gå och hämta lite glass mums. Skriver igen ikväll Hejså länge kram♥

Say hello to my little friend! Frejuuuut ♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0