Rösta på min klänning!

Jag får nog börja blogga igen för min design och header kommer nog inte bli klart på ett tag.
Utanför fönstret bara ÖSER det ner regn. Det har regnat mest hela natten. Varför slutar det aldrig? hur mycket kan det regna egentligen? Amelia och Pappa Marcelo ligger och sover. Amelia ligger på min sida av sängen och älsklingen på sin sida. Det är ändå mysigt att ligga och sova i ett mörkt skönt rum och höra regnet utanför smattra mot fönstret o fönsterbläcket.
.
Den här tiden som jag inte har skrivit något har Amelia växt såå mycket! Jag ska skriva en 2 månaders lista till er. Med alla hennes framsteg och bara visa vad duktig hon är, min lilla ängel. Jag har också tagit massa nya kort, spännande. Filade alla Amelias naglar för en liten stund sen, hon låg på min vänster arm så nu darrar den som en idiot och jag kan knappt skriva med den handen haha. Imorgon ska vi åka till min älsta bror som har flyttat till sin tjej i Ed. 40 min från Norges gräns, eller om ni helldre vill så ligger det ganska nära Åmål. Ni vet Fucking Åmål haha. Just kidding.
.
Hmm mer då.. Man kan tävla på Nelly.com om massa fina priser, då gör man en klänning och så får folk rösta på den dom tycker är finast. Jag har gjort en klänning, och skulle bli riktigt glad om ni hjälpte mig att rösta på den. Den är precis här ovanför, neranför headern. Och där kommer den sitta ett tag framöver så RÖSTA RÖSTA vänner.
Nu måste jag kila, ha det så bra! ♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0