what goes around comes around

Vissa människor är bara för mycket, ni tror ni vet men ni har TOTALT fel! -.-
Ta hand om era egna liv istället.. om ni har ett vill säga.


Idag ska vi iväg till stan, till downtown och fråga hur mycket min tatuering kommer att kosta. En stjärna på handleden. Om den inte kostar för mycket så ska jag boka tid annars får jag göra den nästa månad.
Badhuset blir förflyttat till torsdag eller fredag istället för onsdag. Men det går lika bra iallafall.
Jag ska börja fixa mig nu, jag skriver mer när jag kommer hem. Ciao♥

Dagens citat:

Dumheten är en egendomlig sjukdom. Den sjuke lider inte av den, utan bara hans omgivning.
Nu räcker det med era felaktiga påhopp!



kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0