Norge i chock..

Det vart lite sent igår kväll, vi kollade på en film. Filmen heter Rango och det var jätte bra och rolig! Den rekomendear jag.
Imorse vaknade Amelia vid 5 tiden, då gick vi upp hon fick en ny blöja och mat sen satt vi och kollade på bolibomba.
Jag vet inte riktigt när hon somnade igen, kollade inte på klockan.. men jag tror det var runt 7. Hon var vaken igen kvart i 10.
Amelia äter puré varje dag till lunch och hon tycker det är jätte gott, första skedarna spottar hon ut men det är väl vanligt? Har hört från någonstans att ca 16 skeden vänjer dom sig vid smaken eller något, kan ha hört fel.. vad säger ni?
Juste, vissa av er som inte har läst om min förlossning kanske skulle tycka det var intresant? Jag vill iallafall höra om eran förlossning, berätta om den MER än gärna!! Klicka HÄR för att komma till förlossnings inlägget. ♥
Herregud! Fick nyss reda på vad som hänt i Norge! Fruktansvärt. :( Läs om det HÄR ..
Här är nya bilder på min lilla princess 






Hon trycker in hela näven i munnen. Sötan!

Nu vaknade lillskruttan, vi hörs sen.
Puss&Kram
Från oss

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0