Visste ni att?

Alldeles strax ska jag hoppa in och ta en skön dusch. Amelia har somnat hoppas att hon inte vaknar igen innan imorgon bitti. Ibland gör hon det.
Som ni kanske vet så sover hon hela nätterna och det är super skönt! Hon brukar vakna kring 6 sen somnar hon vid 9 och sover till 12 ungefär. Det är lite olika. Eftersom hon sover så bra hela nätterna så är hon vaken hela dagen, hon har bara små powernaps ibland, idag har hon haft 3 st. Ca 10-20 min. Jag frågade barnmorskan om det var något fel eller så men hon sa att det var helt okej för att hon sover hela natten då räcker det antagligen med bara powernaps på dagarna. Nu framåt kvällskvisten har hon grinat en del det blir oftast så på kvällarna. Men inte alltid! :)
Musse har fått sin lön så vi ska betala räkningar och så förhoppningsvis ska jag få lite så jag kan köpa nya kläder, jag har ingenting. Det behövs verkligen komma lite nya saker in i garderoben! Om jag får pengar så ska jag och Fanny åka till Skärholmen nu i veckan någon dag då mamma är ledig så hon kan passa Amelia ett tag.
För några veckor sen så pratade jag och mamma om när jag skulle börja plugga igen, då Amelia ska börja på dagis. Jag gick inte på dagis när jag var liten jag var hos en dagmamma, det var mina bröder också. Mamma vill vara "dagmamma" till Amelia. Det är ju toppen! Speciellt i början när hon bara är 1 år. Så får hon börja på dagis när hon är 2 år. Jag tror att det skulle vara bättre. Så om mamma fortfarande vill vara det åt henne om ungefär 1 år, ja då blir det nog så.
Jag hatar att jag alltid måste smörja mig efter jag duschat.

Jag vill ha ett till barn nu.
Jag älskar att köpa saker till Amelia.

Jag tycker om att smsa.

kommentera
Postat av: Anonym

så du och marcelo ska skaffa ett till barn ?

har marcelo frågat dig om du vill förlova dig? och om när eller varför ska ni inte göra de

2011-07-11 @ 23:39:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0