SJUK!

Det är så himla jobbigt och tråkigt att vara sjuk.. :( Orkar inte skriva blogg eller något.
Faaan vad jag är ledsen :'( imorgon åker hela min släkt på pappas sida till Ungern, pappa Andreas och Fanny åker på fredag.. Jag mamma Musse o Amelia ska inte åka iår och jag har sjuuukt största paniken och ångesten fyfaan jag vill åka!! Ni förstår inte hur mycket det betyder för mig, jag vill flytta till dit till Ungern. Hem ljuva hem - Otthon édes Otthon♥
Hoppas jag blir frisk snart iallafall så något är bra.. Amelia ligger på sängen i magläge och tränar, när hon ligger där brukar hon skrika massvis. Inte gråtskirika utan bara AAA typ aaas söt! ♥
Jag skriver mera ikväll om jag får tillgång till datan och om jag orkar. Ciao♥




kommentera
Postat av: pappa :)

Jag önskar värkligen att ni alla kunde åka med, det är TRÅKITT att det inte är så :((((

2011-07-27 @ 18:49:13
URL: http://gaborpetranyi.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0