Puré

Oj det blir en sent och det ända inlägget idag.. har varit fullt upp hela dagen.
Imorse så gick jag och min bror bort till willys för att shoppa lite blöjor osv. Där träffade vi Johanna och lilla Theo som vi hade bestämt att vi skulle göra. Det tog 1 och en halv timme kanske, jag köpte puré till Amelia morotspuré och majspuré jag köpte även efterrätt som va banan och persika. Johanna och Theo följde med oss hem för jag Andreas och Amelia skulle iväg till Hovsjö lite senare till Fannys mormors sommarstuga och grilla. När vi kom hem fick Amelia smaka på majspurén och det verkade inte alls som att hon tyckte det var äckligt. Hon gjorde inga miner alls. Hon var så söt när hon åt, hon hade till och med puré i näsan när vi var klara haha, sötan.
Imorgon ska hon få puré igen, jag längtar faktiskt! hihi
Det tog nästan 2 timmar innan vi hittade till Hovsjö koloniområde. Fy fasiken! Vi gick runt nästan hela Hovsjö för att Fanny sa helt saker till Andreas och han var ju inte den bästa på att förklara vart vi var heller haha. Till slut tog jag telefonen och då gick vi raka vägen till dom, ni vet .. killar alltså haha. Nej men dom är bra på så mycket annat. Forskare har ju kommit fram till att kvinnor är mycket smartare än men och tänker på ett helt annat sätt.
Nu måste jag gå och tvätta mina fötter, Gud så smutsiga dom är! Så blir det om man har slipp in och som desutom är trasiga haha! Måste köpa nya när jag får pengar.. Godnatt! 

kommentera
Postat av: Erika

Sicken sötis :)

2011-07-21 @ 13:09:29
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0