Onsdag 6 juli - Amelia 3 månader

Helloj! Idag blir Amelia 3 hela månader!! Och imorgon ska vi iväg till BVC för att pluttan ska få sina sprutor, 1 spruta i varje lår. Har ångest, min lilla älskling ska få dumma sprutoor! :( Visa av er kan tydligen inte se min nya design och header, jag vet inte vad det beror på men jag hoppas det löser sig. Har fått lite frågor så dom ska jag ta och svara på lite senare i inlägget.
Idag har jag mamma min bror och Amelia gått ner till stan, skönt med motion. Vi var inne på apoteket och käkade på donken. Nu sover Amelia och pappa Musse är på grillparty hos någon vän till honom. Det var inte så många som svarade på min lilla "tävling" det kanske inte var så roligt haha, ni får gärna komma med andra förslag jag kan ordna på bloggen! 2 gissningar fick jag iallafall, Linda var den första som svarade och hade alla rätt men fick tyvärr ingen länkning till någon blogg så jag kan inte länka henne. Den andra var Sofie Widing som hade 1 fel. Kolla gärna in hennes blogg!


Svaren på minitävlingen:
Smörblomma
♥ Blåbär
♥ Blåklocka
♥ Lilja
♥ Nypon

Här kommer svaren på frågorna. :)
Eftersom du och marcelo bor tillsammans, vart skulle han bo om du inte vill vara tillsammans med honom längre, eller han inte vill vara det med dig? och hur skulle hans relation vara med barnet då?
Eftersom du och marcelo bor tillsammans, vart skulle han bo om du inte vill vara tillsammans med honom längre, eller han inte vill vara det med dig? och hur skulle hans relation vara med barnet då?

Jag vet inte riktigt vart han skulle bott, har inte tänkt på det så mycket. Men förhoppningsvis ska han inte behöva tänka på det iallafall, jag kommer inte göra slut med honom. Ja du, det skulle vara någelunda som nu skulle jag nog tro.

Hur många år var du när du tappa oskulden?

Jag var 16 år.
.
Vad heter din närmaste vän?

Min närmaste väb måste jag nog säga att det är Freja.
Och var det svårt att hitta på ett namn till amelia ? vem kom på det och hur? :)
Blir jätte tacksam för svar.
Och grym blogg maria
Nej det var inte alls svårt! Min kusins systers dotter heter Amelia så jag fick det där ifrån. Tack så hemskt mycket!
Hoppas du blev nöjd med svaren! ♥





kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0