Mys på en härlig fredag!

Jag har badat Amelia, gosat med henne och gett henne mat så nu sover hon. Hoppas att hon inte vaknar något innan imorgon bitti. Nu blir det lite filmmys med ostbågar, chips dipp och cola. Vet inte vilken film det blir men jag hoppas på skräck. Förhoppningsvis så ska jag skicka iväg avtrycksboxarna imorgon om jag finner tid. Jag och min bror ska nämligen iväg till Hölö på fest, mina kusiner har fyllt år så dom ska ha fest. Amelia är hemma med mamma och pappa för att det kommer vara fuullt med folk och hög musik, pappa Musse jobbar. Får se hur länge vi blir kvar där.
Och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig! Ovanligt att tjejer inte vet det, haha.
Här får ni en bild på mig, kanske kan ha den tröjan imorgon..får se. Ha en trevlig kväll puss&kram♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0