Kort inlägg.

Jag lottar ut en vinnare på... vilken dag ska vi ta? Torsdag? Anmäl er!
Amelia är färdig badat och hon håller nu på att äta, hon lär nog somna efter det. Idag har vi inte gjort någonting alls. Jag har blivit sjuk! Det är värst på kvällen och på morgonen då hostar jag som bara den. Hoppas jag blir frisk snart.. Jag vill inte att Amelia ska bli sjuk så jag försöker att inte vara så nära henne hela tiden.
När jag får mina pengar så ska jag köpa puré till henne, vad roligt det kommer att bli! Jag ser verkligen fram emot det haha. :)
Ja.. jag vet inte vad jag ska skriva mera så jag fortsätter på listan istället. Ciao 
Glöm aldrig det! 

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0