Film time

Tyvärr blev städningen inte av idag utan det blir direkt när vi vaknat imorgon! Istället så åkte jag och spelade mini-golf med Johanna Jimmy och Theo, det var 3 andra killar med också.. Jimmys komipsar. Jimmy är min älsta brors barndomsvän. Min också kan man säga, jag har känt han så länge jag minns. Just nu håller jag på att ladda ner tre skräck filmer som vi ska ta och kolla på denna fina kväll.. inte alla tre förstos men tog tre så finns det att välja mellan om ena skulle vara dålig eller så. Om Johanna får sina pengar på måndag så ska vi ringa till badhuset och fråga om babypoolen är ledig och hur länge om den är ledig så åker vi och badar då! Vi ska även ta en golfrunda igen. Nu är ena filmen klar, bara att vänta på dom andra två men det går nog snabbt.

Nu blir det film! Godnatt.
Puss&Kram
Från oss♥

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0