Brand i källaren.

God kväll! Idag har vi haft en brasa i våran källare. Vi skulle gå bort till Weda Supermarket och hämta ett paket. Itrappen var det fullt med rök och det luktade brand, what a hell lixom?! Vi gick utanför och kolla runt och sånt, jag kommenterade att det måste komma ifrån källaren så min bror gick till källardörren utanför och öppna den lite, ut kommer värsta svarta målnet av rök, mitt hjärta börja pumpa riktigt ordentligt, Det brinner ju för faaan! skrek jag. Jag skrek på mamma att hon skulle ringa brandåren haha vilken katastrof alltså. Efter ett tag kom en personbrandbil elller vad heter kallas, och han kollade läget och så sen så var det full rulle 4 stora branbilar polisen ambulansen och alla kom. Snacka om att man fick adrenalinkick. Det var coolt. Branmännen sprang in med gasmask och hela faderullan haha jag stog och dreggla haha nerå, filmade och tog kort. Haha trodde aldrig att jag skulle få vad me om något sånt. Brand i vår port/källare eller att vi ens skulle få ringa. Man tänker ju 'Det där händer inte oss' Ni kan säkert läsa om det i LT imorgon eller något.

kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0