Badbyxa

Eftersom Amelia inte tänker somna så startade jag en maskin tvätt. Nu sitter hon och kollar på Bolibompa fast hon tycker inte det är så himla kul, hon sitter o gruffar. Måste bara säga att jag har fått hem mitt skal och displayskydd, super snyggt!
Amelia är så himla söt, hon har börjat prata HELA tiden, prata prata prata, hon gräppar tag i saker och pratar med dom. Mjölktätror är hon helt galen i! När det står en på bordet så blir hon helt till sig, stoooora ögon och sparkar o låter jätte mycket.
På onsdag ska vi förhoppningsvis åka till badhuset så jag köpte ett bar jätte söta badbyxor till henne, Röd rosa randiga med lite ankstjärt mumin trollet. :)
Nu ska jag inte sitta här mer, vi hörs Ciao♥

Såna här söta är det


kommentera

Kommentera inlägget här:

Vad heter du vännen?
Är du bekväm av dig?

Mail adress: (Bara jag som ser)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0